17 sept. 2012

Rosii coapte


Ingrediente:
- 5 kg rosi mici
- 500 ml ulei de masline
- busuioc
- oregano
- sare de mare
- piper

 Prepararea:

 - rosile se spala si se taie in jumatati si se aseaza in tavi (adica iese cam 2 tavi, eu am pus hartie de copt in tava) cu taietura in sus apoi se pun peste ele sare, piper, oregano si busuioc (eu tot timpu am busuioc si oregano in ghiveci ) si se introduc in cuptorul  incins  la 130 grade C ( eu am cuptor electric  dar se poate face si la cuptor pe gaz la minim 
si aveti grija sa nu se arda ).
 - dupa 4 ore se scot si se aseaza in borcane mici sterilizate (eu le sterilizez in cuptor) simultan se adauga uleiul si rosile avand grija sa nu ramana aer intre ele si se capseaza borcanele (eu iar le sterilizez) apoi le depozitam in camara. 
  - se pot manca oricand si sunt delicioase sper sa va placa.

Servirea:

 Se pot consuma cu paste cu salate sau la micul dejun cu paine prajita si branza.







Niciun comentariu: