13 iun. 2013

Crap in aluat de paine

   Am primit din nou un peste de la varul sotului meu Mircea dar de data asta unul foarte mare adica de 3600 gr, deci voi prepara 2 retete delicioase din el una am sa o prezint astazi.

Ingrediente :
- jumatate de crap sau 1500 gr de crap
- aluat de paine reteta paine cu leurda  dar in loc de leurda se adauga salvie, cimbru si oregano.
- sare
- piper
- lamaie
- salvie
- cimbru
- 1 ou

Prepararea:
- pestele se sareaza, pipereaza si se stoarce zeama de la o lamaie apoi se inveleste in coca de paine, eu m-am jucat putin am facut solzi din coca decupand aluatul cu forma rotunda.
- din coca ramasa eu am facut o chifla, care trebuie scoasa din cuptor dupa 15 - 20 minute.
- oul se bate cu putina sare si se unge pestele.
- pestele se pune in cuptorul incalzit la 180 grade pentru 1 ora sau cat este nevoie.

Servire :
-se face alaturi de cineva drag si cu 1 lamaie stoarsa deasupra pestelui.

Pofta buna !!!













5 comentarii:

Maria spunea...

Foarte ingenioasa reteta! Felicitari!

Amalia Ghiga spunea...

Mulțumesc!

Unknown spunea...

Ce frumos arata! A fost ceva de muncit, dar arata tare bine. Cred ca e si tare bun!

Amalia Ghiga spunea...

Multumesc.Da a durat ceva pana am terminat dar cand o faci cu placere nici nu sti cum zboara timpul iar ca si gust a iesit ceva deosebit de gustos, merita incercata reteta.

Anonim spunea...

Am facut si eu, mi-a iesit super sper sa si stea pe iarna.