27 oct. 2012

Felie de lapte / Milch schnitte by Ami

Ingrediente  pentru blat:
- 4 oua
- 80 gr zahar
- 20 ml lapte
- 50 ml ulei
- 2 linguri pezmet sau gris
- 2 linguri cacao
- 2 linguri faina
- 2 linguri miere
- 1 zahar vanilat
- 1 lingurita praf de copt

Prepararea blatului:
- se separa ouale, galbenusul se amesteca cu zaharul, zaharul vanilat, laptele, uleiul si mierea.
- pezmetul se amesteca cu  faina, cacaua, praful de copt si cu compozitia de mai sus pana la omgenizare apoi se incorporeaza  si albusul batut spuma si se pune in tava captusita cu hartie de copt, coacerea se face in cuptorul incalzit la 170 grade pentru 15 minute sau pana trece testul scobitorii. ( eu l-am inpartit in 2 si lam copt rotund).
Ingrediente crema:
- 350 ml lapte condensat
- 350 ml frisca
- 200 ml lapte
- 2 linguri miere de albine
- 10 gr gelatina
- esenta de vanilie
Prepararea cremei:
- gelatina se pune la inmuiat in laptele cald.
- se bate frisca cu mierea si esenta de vanilie dupa care se adauga gelatina si laptele condensat apoi se tine la rece cam 1 ora dupa care se pune intre blaturi apoi se tine la frigider cel putin 3 ore (eu l-am tinut de seara pana dimineata).
    Reteta e luata de la voi fetelor dar e modificata dupa gustul meu de aceia nu pot spune numele .
     Multumesc fetelor pentru retete va pup.











Niciun comentariu: