6 mar. 2013

Briose cu visine " Muffin cu visine "

   Aceasta reteta este incercarea mea de a face un desert dulce si sanatos in acelasi timp pentru care am folosit fructoza ca inlocuitor de zahar. Muffins sunt unele din deserturile mele cele mai indragite atat ca gust cat si ca preparare. Aceasta retete este una facuta special pentru sotul meu care adora ciocolata indiferent de culoare ca atare aceasta reteta contine multa cacao.

Ingrediente pentru 12 muffins :
- 80 gr fructoza
- 200 gr faina
- 2 oua
- 25 ml ulei
- 100 ml cafea
- 250 gr visine
- 1 lingura praf de copt
- 20 gr cacao

Prepararea:
Luam doua boluri.
- in unul amestecam ingredientele uscate : faina, cacaoa si praful de copt.
- in celalalt bol batem cu mixerul ingredientele ude adica zaharul, ouale, cafeaua si uleiul apoi se amesteca cu ingredientele uscate cu spatula.
- din compozitia rezultata se pune o lingura in tava de briose in care am pus hartie (sau unsa cu ulei) apoi cateva visine si se acopera cu aluat
- apoi se pune in cuptorul incalzit la 180 grade pentru 15-17 minute sau pana trece testul scobitori apoi se lasa la racit si se poate orna sau nu cum doriti.

Ornarea:
Eu am optat pentru o crema de ciocolata si niste stelute.

Pofta buna !!!



















Niciun comentariu: