25 nov. 2013

Panettone cu fructe usacate

  Panettone este foarte bun langa o cafea aburinda si aromata in diminetile friguroase si se poate prepara dupa dorinte cu fructe sau ciocolata (eu le-am ales pe amandoua) ori care varianta ati alege tot buna este. Iata si reteta.

Ingrediente :
- 200 ml lapte caldut
- 650 gr faina
- 10 gr drojdie
- 200 gr zahar
- 2 oua
- 100 gr unt
- coaja rasa de lamaie
- coaja rasa de portocala
- un praf de sare
- coacaze uscate
- ananas uscat
- caise uscate
- ciocolata
- alune optional
- nuci optional

Prepararea :
- eu ca de obicei pentru tot ce am de framantat am un ajutor care framanta foarte bine, este vorba despre masina de facut paine :))  (se poate prepara si daca nu aveti masina).
- se pune in cuva masini laptele caldut, drojdia, zaharul, ouale, untul moale, coaja rasa de lamaie, portocale, sarea si faina apoi se selecteaza programul de framantat si dospit.
- ciocolata, caisele si ananasul se taie feli.
- aluatul dupa dospire se intinde pe masa de lucru si adaugam ciocolata, caisele si ananasul in centru apoi se framanta.
- aluatul de panettone se pune in tava apoi se aranjeaza optional cateva alune si nuci si se mai lasa la dospit la loc caldut si fara curent de aer.
- incalzim cuptorul la 180 grade si coacem panettonele cca 40 - 50 minute.
- dupa racire se poate pudra cu zaharul praf.

Pofta buna !!!








Niciun comentariu: