20 feb. 2014

Red velvet cake


   De ziua indragostitilor îmi place sa fac o reteta ce reprezinta într-un fel dragostea, de aceea am ales acest tort "catifeaua rosie", sper sa o apreciati si voi chiar daca NU este chiar asa de rosie precum o catifea :((
PS: Poate data viitoare va fi.

Ingrediente blat 24 cm :
- 250 gr faina
- 200 gr zahar
- 120 gr unt
- 2 oua
- 240 ml lapte batut
- 1 linguri de cacao
- un praf de sare
- colorant rosu
- o lingura de bicarbonat de sodiu
- o lingura de otet
- vanilie

Prepararea blatului :
- intr-un bol se amesteca faina, sarea si cacaua apoi se lasa deoparte.
- se mixeaza bine unul apoi se adauga treptat zaharul si ouale pe rand mixand bine dupa fiecare.
- laptele batut se amesteca cu colorantul si bicarbonatul stins cu otet apoi se amesteca cu untul frecat si faina amestecata cu cacao.
- compozitia se pune intr-o tava (eu am ales o tava in forma de inima dar se poate face cum doriti) apoi se coace in cuptorul incins la 180 grade cam 30 minute sau pana trece testul scobitori.
- blatul se lasa la racit apoi se pune in cogelator de seara pana dimineata pentru a pute fi taiat alfel se sfarma.



Ingrediente crema :
- 250 gr crema de branza
- 250 gr mascarpone
- 400 ml frisca
- 120 gr zahar praf
- vanilie

Prepararea cremei :
- intr-un bol se mixeaza crema de branza , mascarponele, zaharul si vanilia pana se omogeniza bine apoi se amesteca cu frisca batuta spuma.

Montarea si Ornarea :
- blatul se scoate de la congelator si se lasa pana se decongeleaza apoi se taie in doua (eu am indreptat blatul ca sa crapat pe care le-am sfarmitat).
- se pune jumatate din cantitate de crema intre blaturi apoi restul de crema se intinde cu o lingura pe tort si se orneaza cu firmituri.

PS: Reteta merita incercata si fara adaos de colorant.

Sursa: http://www.cakebox.ro













Niciun comentariu: