30 mai 2014

Pulpe de pui cu 40 de catei de usturoi

 Am primit o carte de bucate !!!
Dar nu orice carte, este al lui Nigella Lawson pe care eu o indragesc. Reteta pe care am ales-o este foate simpla si ciudata in acelas timp dat foarte gustoasa. Usturoiul copt cine nu a manca inca ... trebuie neaparat incercat.

Ingrediente :
- 9 pulpe de pui superioare (cu piele si os)
- 40 de catei de usturoi necuratati
- 2 linguri de ulei
- 5 fire de ceapa verde
- 2 linguri de vin alb
- cimbru
- sare
- piper

Prepararea :
- intr-o tigaie se pune uleiul si se prajesc pulpele presarate cu cimbru avand grija sa fie prajite pe ambele parti.
- dupa ce pulpele sau rumenit se pune in tigaie (fara pulpe) ceapa taiata si prajim cat sa se inmoaie putin, apoi turnam vinul si stingem focul.
- usturoiul se curata doar de excesul de piele.
- intr-o tava se pune jumatate din usturoi apoi se aseaza pulpele si se sareaza si pipereaza apoi se toarna ceapa cu suc cu tot si usturoiul ramas si acoperim tava (eu nu am avut capac asa ca am apelat la folie de aluminiu dar voi daca aveti capac folositil cu incredere).
- incalzim cuptorul la 180 grade si punem tava in cuptor pentru o ora si jumatate.

Servirea :
- cu niste cartofi noi la cuptor cu rozmarin si salata de castraveti cu menta este un deliciu.

Pofta buna !!!













Niciun comentariu: