28 mai 2014

Tarta cu visine

   Nu este un secret pentru nimeni ca imi plac tartele, sunt foarte simplu de facut si coca de crusta se poate face din timp si tinut la congelator, reteta.

Ingrediente pentru umplutura :
- 800 gr visine
- 2 plicuri de budinca de vanilie
- 6 linguri de zahar

Prepararea :
- coca se intinde in tava dar sa ajunga si pe margini apoi se presara un plic de budinca (asa praf) si se lasa la rece pana preparam visinele.
- eu am avut visine congelate dar se poate face si cu proaspete, dupa ce a fost indepart samburele.
- peste  visinele cu tot cu zeama se adauga un plic de budinca (asa praf) apoi zaharul si se amestecam si turnam visinele cu tot cu zeama peste aluatul de tarta rece, (eu am ales sa scot cu forma niste floricele pe care le-am asezat peste visine).
-tarta se coace in cuptorul incins la 180 grade cam 40 - 60 minute sau pana vedeti ca mijlocul nu este lichid.
- tarta se lasa in tava sa se raceasca apoi se pudreaza cu zahar pudra pentru un gust mai bun (parea mea), se serveste cu frunzulite de menta.

Pofta buna !!!













Niciun comentariu: