30 iun. 2014

Cheesecake cu zmeura

   Cum am tot preparat cheesecake fara coacere am hotarat sa prepar si copt in cuptor, de aceea am ales aceasta reteta sa o prepar care spre surprinderea mea a fost ( sa mancat pe nerasuflate) foarte buna si racoritoare.

Ingrediente crusta pentru tava de 28 cm :
- 100 gr unt
- 400 gr biscuiti digestivi

Prepararea crustei :
- biscuitii se macina in robotul de bucatarie  sau se sfarma foarte marunt apoi se amesteca cu untul topit si se preseaza in tava de copt care a fost tapetata cu hartie de copt dupa care se pune la frigider pana preparam crema.


Ingrediente crema :
- 500 gr branza
- 200 gr crema de branza (tip philadelphia)
- 150 ml frisca
- 150 gr zahar
- 3 oua
- 3 linguri faina
- 1/2 pastaie de vanilie
- zeama si coaja de la o lamaie
- sare

Prepararea cremei :
- într-un bol se mixeaza bine branza, crema de branza, zaharul, frisca, faina, coaja si zeama de lamaie, semintele de vanilie, sarea, galbenusele si albusele batute spuma ca sa devina o crema fina si aerata.
- aceasta compozitie se torna in tava peste blatul de biscuiti si se pune in cuptorul încins la 150 grade si se coace 50 - 60 minute dar inca in mijloc sa tremure si avand grija sa nu se rumeneasca, se poate pune folie de aluminiu deasupra sau se pote reduce focul.
- cheesecake-ul  se lasa la racit in cuptor apoi se orneaza.

Ornarea :
- am ales zmeura la ornare ca tot e sezonul zmeurei dar se potriveste foarte bine si cu alte fructe daca nu aveti zmeura.

Pofta buna !!!


















Niciun comentariu: