29 ian. 2015

Pui cu lamaie la cuptor

Bine v-am gasit si La multi ani. Am sa incep cu o reteta de pui (nu cu un tort ca si pana acum) o reteta pe care o prepar asa de des încat am avut inpresia ca am postat-o, aparent nu am facut-o. Iata si reteta.

Ingrediente :
- un pui
- 2 lamai
- cimbru
- piper
- sare

Prepararea :
- puiul se pune la marinat intrun vas, eu folosesc acelasi vas si la copt, apoi se stoarce o lamaie peste pui dupa care se condimenteaza cu cimbru, eu am folosit uscat dar daca aveti proaspat nu ezitati, apoi se pipereaza si se pune în frigider pentru cateva ore sau de seara pana dimineata.
-se scoate puiul din frigider si se stoarce si cealalta lamaie  si se sareaza
- tava se pune în cuptor si se coace puiul la 180 grade pana se rumeneste.
- puiul astfel preparat se poate consuma cu pireu de telina cu morcovi sau cu ce va place, merita incercat e putin diferit.

Pofta buna !!!









Niciun comentariu: