9 iun. 2013

Prajitura cu fructe si marshmallow

   Este una din cele mai rapide prăjituri dar si buna.
Se poate prepara cu ce fructe dorim sau ce gasim pe acasa.
Deci sa nu mai pierd timpul si va spun cum am preparat aceasta reteta.

Ingrediente :
- 6 oua
- 3 - 6 linguri de zahar
- 100 ml ulei
- esenta de vanilie
- 1 lingurita praf de copt
- 200 gr faina
- capsuni
- visine
- cirese
- marshmallow optional

Prepararea :
- punem intr-un castron ouale, zaharul (daca puneti la urma si marshmallowul atunci doar 3 linguri de zahar), uleiul si esenta si mixam bine compozitia apoi turnam compozitia in tava in care am pus hartie de coptin prealabil.
- fructele se spala si se scot semintele apoi se aranjeaza peste blatul care de coace in cuptorul incalzit la 180 grade 40 - 50 minute sau pana trece testul scobitori.
- daca ati optat pentru bezea atunci setati cuptorul la functia de gril.
- aranjati bezelele peste pandispanul asa fierbinte si puneti tava in cuptor pentru inca 5 - 10 minute.

Servirea :
- eu le-am decupat cu forma si le-am servit alaturi de fructe dar merge si simple sau cu inghetata.

 Pofta buna !!!



















Niciun comentariu: