26 apr. 2013

Foi cu bulion de post

    Ei iata si o prajitura de post. Eu nu tin post, dar la cerere am pregatit pentru voi o prajitura de post. Deci sa nu mai pierdem vremea cu povesti si sa trecem la treaba.

Ingrediente pentru foi :
- 10 linguri bulion
- 10 linguri ulei
- 10 linguri zahar
- 500 gr faina
- 1 lingurita bicarbonat


Prepararea foilor :
- toate ingredientele se amesteca bine cu mana pana se formeaza o coca care se imparte in 5 bucati care le intindem cu sucitorul.
- foile se coc in cuptorul incalzit la 180 grade timp de  8 -10 minute.


Ingrediente crema :
- 500 ml bautura de soia sau lapte
- 70 gr de faina
- 10 linguri zahar
- 2 linguri de cacao
- 250 gr margarina

Prepararea cremei:
- intr-o cratita se pune faina, zaharul, cacaoa si se amesteca cu putin lapte, putin cate putin avand grija sa nu se formeze cocoloase.
- fierbem crema amestecand incontinu avand grija sa nu se prinda de fundul cratitei apoi se lasa la racit.
- margarina sa fie la temperatura camerei si apoi se mixeaza spuma si se pune cu lingura din crema putin cate putin si mixam bine.
- crema se imparte in patru si se pune intre foi.
- prajitura este mai buna daca se lasa sa stea de pe o zi pe alta ca sa se inmoaie foile apoi ornam dupa cum dorim.

Ornarea:
- eu am optat pentru ciocolata alba si neagra pe care am incalzito la bai-mari.

Pofta buna !!!












Niciun comentariu: