27 oct. 2013

Tort de vanilie cu visine


  Si iata ca a trecut deja un an de cand sunt in rolul de bloggerita si de cand fac ceva care imi face mare placere (adica sa scriu si sa pap tot ce prepar asta din urma se si vede :)) ).Ok ! acum sa trecem la lucruri serioase si bineinteles ca am preparat un tort. De data asta asa cum il prefer eu, fara ciocolata dar cu visine.

Ingrediente blat 26 cm:
- 10 oua
- 10 linguri de zahar
- 10 linguri de faina
- 2 lingurite praf de copt
- 2 lingurite esenta de vanilie

Prepararea blatului:
- albusele se bat cu zaharul si esenta de vanilie apoi se pun galbenusele frecate.
- faina amestecata cu praful de copt se incorporeaza in albuse apoi compozitia se inparte in doua tavi tapetate cu hartie de copt si se coace in cuptorul incins la 180 grade cam 30 minute, sau pana trece testul scobitori.

Ingrediente crema:
- 6 galbenusuri
- 6 linguri de zahar
- 300 ml lapte
- 2 linguri de faina
- 250 ml frisca
- o pastaie de vanilie
- visine

Prepararea cremei :
- intr-un bol se pun galbenusele, zaharul, faina si laptele avand grija sa nu se formeze cocoloase apoi se pun la bai - mari amestecand cu telul pana se ingroasa apoi se lasa la racit.
- frisca se bate si se amesteca cu crema de mai sus racita bine apoi o inpartim in 3 parti egale din care in una se pun visinele.

Montarea si ornarea :
- blaturile se taie fiecare in doua (deci avem 4 bucati) si se insiropeaza cu suc la alegere (eu am folosit sirop din compot ) apoi se pune crema.
- se poate lasa asa sau se orneaza cu pasta din marshmallows.

Pofta buna !!!















Niciun comentariu: