7 dec. 2012

Chiftelute la cuptor

      Asa cum v-am obisnuit eu nu prajesc in ulei nimic, de aceea va ofer o reteta pe care eu o pregatesc foarte des.
Ingrediente:
- 600 gr carne tocata amestec vita si porc
- 3 linguri pezmet
- 2 catei usturoi
- 1 ou
- 1 lingura baza de mancare
- 1 lingura de boia de ardei
- 1 ceapa
- patrunjel verde
- marar verde
- sare de mare
- piper

Prepararea:
- intr-un castron se pune carnea, oul, pezmetul, baza de mancare, boiaua, sarea de mare, piperul, patrunjelul si mararul tocat, ceapa si usturoiul se dau pe razatoare
- toate se amesteca bine si se lasa sa stea cam 30 minute la rece apoi se face cu mana udata chiftelele dar sa nu fie foarte mici pentru ca se vor usca
- se aranjeaza in tava acoperita cu hartie de copt si se coc la 200 grade cam 40 minute dar chiftele se vor intoarce sa se rumeneasca pe ambele parti.
Servirea:
- eu le-am servit cu piure de telina cu morcovi.
Pofta buna!!!











Niciun comentariu: