4 dec. 2012

Mreana (Barbus Barbus) cu lamaie


   Din ingrediente putine se fac cele mai bune mancaruri ca aceasta reteta pe care o propun astazi. Pestele l-am primit de la verisorul sotului meu care e mare pescar si se mai indura sa ne dea si noua cate un peste.
Ingrediente:
- 2 pesti (aproximativ 1kg)
- 2 lamai
- sare de mare
- piper

Prepararea:
- pestele se curata daca e nevoie ( eu l-am primit gata curatat) apoi se sareaza si se lasa cateva ore sa stea  dupa care se cresteaza si in crestaturi se pun jumatati de feli de lamaie.
- restul de lamaie se stoarce peste el apoi se pipereaza si se pune in tava tapetata cu hartie de copt.
- se tine la cuptor aproximativ 20- 30 minute la 200 grade, la jumatatea timpului se intoarce.





Si acum va prezint ce a mai ramas dupa ce m-am ospatat.

Niciun comentariu: