23 dec. 2012

Pogacele cu jumari

Este o reteta pe care o fac de foarte mult timp nici nu mai stiu de la cine o am dar e foarte buna.
Ingrediente:
- 500 gr faina
- 60 gr untura de gasca
- 1 lingura zahar
- 2 linguri sare de mare
- piper
- 2 oua
- 25 gr drojdie
- 250 ml lapte
- 250 gr jumari (eu am pus de gasca) macinate

Prepararea:
- incalzim laptele in care dizolvam drojdia si zaharul apoi galbenusele, untura, sarea, piperul, faina si o lingura din jumarile macinate si se framanta foarte bine (eu am lasat toata framantarea in seama masini de paine) apoi se lasa la dospit.
- intre timp pe jumarile macinate se pune sare si piper apoi se amesteca bine.
- dupa dospire se intinde pe planseta si se unge cu o parte din jumari apoi se inpatura si se repeta de 4 ori operatiunea cu pauze intre ele se 10 minute.
- apoi se scot forme care se aranjeaza in tava si se coc in cuptorul incalzit la 200 grade cam 10 - 15 minute.










Niciun comentariu: