15 nov. 2012

Ciuperci marinate 2

     La baza acestei retete este reteta ce am mai postat-o dar este imbunatatita si simplificata dar este mai ieftina deci sa va spun cum am facut. Eu am facut 4 porti adica din 4 kilograme dar eu va scriu reteta pentru 1 kilogram deci 1 portie.

Ingrediente:
- 1kg ciuperci champignon
- 1 lingura otet
- 1 lingura sare de mare
- ulei de floarea soarelui
- piper
- cimbru
- rozmarin
Prepararea:
      Ciupercile se spala apoi se taie pe urma se pune intr-o oala cu putin ulei si saredupa care le lasam sa fiarba amestecand pana cand nu mai este lichid, (daca cumva sa format prea mult lichid se scurge) se condimenteaza cu rozmarin, piper, cimbru, otet si la nevoie se poate pune putin ulei dar sa aveti grija sa  nu se friga ciupercile apoi se pun in borcane se completeaza cu ulei apoi se lasa la racit.   
     Se pastreaza la frigider, in cazul meu oricum nu rezista mult :) .
Servirea :
   - la mic dejun cu paine prajita si eventual cu branza marinata si rosi coapte.





  







Niciun comentariu: