12 nov. 2012

Gem de pasta de macese

   Pasta de macese o am de la tara, o tanti a cules macesele lea curatat, fiert si strecurat, deci foarte mult de lucru cu ele asa ca eu am trecut peste faza asta bravo tanti stima si respect.
Ingrediente:
- 1,5 kg pasta de macese
- 500 gr zahar

Prepararea :
    Pasta de macese se pune la fiert cam 30 minute apoi se pune zaharul si se mai fierbe pana nu mai e spuma adica cam 30- 40 minute depinde cat de gros vreti gemul, eu l-am facut mai subtirel daca doriti mai gros se poate fierbe mai mult apoi se pune in borcane sterilizate in cuptor 20 minute la 130 grade (eu am facut 5 borcanele de 300 ml). Borcanele cu gem se pun in tava cu un prosop ud de bucatarie deasupra si se tin la cuptorul incalzit la 130 grade pentru 30 minute.














Niciun comentariu: