5 nov. 2012

Oua la cuptor

Reteta am descoperit-o intr-o carte se bucate foarte veche tiparita in 04.09.1976. "Bucataria din Transilvania" cartea am primit-o de la o buna prietena si colega Doinita (mersi mult !!! Pupici).

Ingrediente: pentru 2 persoane
- 5 oua
- 2 linguri smantana ( eu am pus iaurt)
- branza ( eu am pus brie)
- sare de mare
- piper
Prepararea:
- ouale se fierb tare in coaja si se taie in jumatati, se scot galbenusurile care se amesteca cu iaurtul,  sarea si piperul.
- cu aceasta compozitie se umplu albusurile si la fiecare se pune o bucatica de branza apoi se aseaza intr-un vas rezistent la cuptor si se coc 10 minute la 180 grade.
Servirea :
- este un preparat pentru mic dejun de duminica sau cand avem timp mai mult la dispozitie dar merita.
- este o idee buna cu ouale rosi ramase de la "iepuras" :))).






Aste au fost oua rosii de la iepuras :))).



Niciun comentariu: