20 nov. 2012

Rulada ,,Dalmatian"

     Este o prajitura foarte fresh, buna si aspectoasa. Cum eu nu prea ma pricep la ornarea prajiturilor aceasta iese gata ornata. Tehnica am luat-o de la "CUCINA" si sper ca nu se supara, pe aceasta cale vreau  sa-i multumesc. Blatul si crema sunt creatiile mele.




Ingrediente blat:
- 4 oua
- 125 gr zahar
- 180 gr faina
- 150 ml lapte
- 100 ml ulei
- 2 linguri cacao
- 1 lingura praf de copt
Prepararea blatului:
-  galbenusele se amesteca cu zaharul, laptele si uleiul apoi cu faina amestecata cu praful de copt si cu albusele batute spuma.
- din compozitia de mai sus se iau 3 linguri  si se amesteca cu putina faina si se pun inrt-un sac de ornat apoi se fac cercuri pe hartia de copt care a fost in prealabil insemnata dupa care se coc cam 2 minute apoi se pune compozitia ramasa si amestecata cu cacao si se coc la 180 grade aproximativ 15 minute sau pana trece testul scobitori.
Ingrediente crema:
- 400 ml frisca
- 8 linguri zahar
- 1 budinca de vanilie
- 500 ml lapte
- 10 gr gelatina
- esenta de vanilie
- gem optional
Prepararea cremei:
-  budinca se fierbe in lapte indulcit cu zaharul si apoi se lasa la racit.
- gelatina se inmoaie in putin lapte rece.
- frisca se bate apoi se amesteca cu budinca rece amestecata cu gelatina si cu esenta de vanilie
- crema rezultata se pune peste blatul racit si apoi se face o dunga pe margine cu gem (eu am pus de mure) si se apropie cele doua margini in asa fel sa fie dunga de gem la mijloc si apoi se pune la rece.












Niciun comentariu: